Bildeutvalg

Pictures of Paxos

• Paxos - G E McManus
Vil du vite hvordan ferien din i Paxos kommer til å se ut? Så skal du se på bildene av Paxos på denne siden. Har du feriebilder av Paxos selv også? Så kan du legge dem til ved hjelp av lenken ved siden av. Flere bilder av Paxos finner du på Zoovers sider med informasjon om region, reisemål og overnattingssteder. Takket være medlemmene av vårt nettsamfunn har vi for eksempel informasjon om 12 Leiligheter' 1 Hotell' 3 Aparthoteller' 1 Pension og 2 Villaer i ferieregionen Paxos. Selvsagt kan du også når som helst utvide reiseplanleggingen din på Zoover til hele reiselandet Hellas eller til og med hele verden. Ifølge reiserapportene, som du finner på Zoover, er spesielt følgende reisemål i regionen Paxos velegnet til en innholdsrik familieferie: Paxos' Longos' Gaios og Lakka.