Bildeutvalg

• Papua - Jochen Reichardt
  • Papua - Jochen Reichardt
Vil du vite hvordan ferien din i Papua kommer til å se ut? Så skal du se på bildene av Papua på denne siden. Har du feriebilder av Papua selv også? Så kan du legge dem til ved hjelp av lenken ved siden av. Flere bilder av Papua finner du på Zoovers sider med informasjon om region, reisemål og overnattingssteder. Takket være medlemmene av vårt nettsamfunn har vi for eksempel informasjon om 11 Hoteller' 1 Bed and Breakfast og 3 Bungalower i ferieregionen Papua. Selvsagt kan du også når som helst utvide reiseplanleggingen din på Zoover til hele reiselandet Indonesia eller til og med hele verden. Ifølge reiserapportene, som du finner på Zoover, er spesielt følgende reisemål i regionen Papua velegnet til en innholdsrik familieferie: Sorong' Wamena' Jayapura og Sentani.