Bildeutvalg

Pictures of Santiago

• Santiago - John Heuvink
Vil du vite hvordan ferien din i Santiago kommer til å se ut? Så skal du se på bildene av Santiago på denne siden. Har du feriebilder av Santiago selv også? Så kan du legge dem til ved hjelp av lenken ved siden av. Flere bilder av Santiago finner du på Zoovers sider med informasjon om region, reisemål og overnattingssteder. Takket være medlemmene av vårt nettsamfunn har vi for eksempel informasjon om 1 Leilighet' 8 Hoteller' 2 Aparthoteller' 1 Bungalow og 3 Pensions i ferieregionen Santiago. Selvsagt kan du også når som helst utvide reiseplanleggingen din på Zoover til hele reiselandet Kapp Verde eller til og med hele verden. Ifølge reiserapportene, som du finner på Zoover, er spesielt følgende reisemål i regionen Santiago velegnet til en innholdsrik familieferie: Tarrafal og Praia.