Bildeutvalg

Pictures of Tibet

• Tibet - peter
Vil du vite hvordan ferien din i Tibet kommer til å se ut? Så skal du se på bildene av Tibet på denne siden. Har du feriebilder av Tibet selv også? Så kan du legge dem til ved hjelp av lenken ved siden av. Flere bilder av Tibet finner du på Zoovers sider med informasjon om region, reisemål og overnattingssteder. Takket være medlemmene av vårt nettsamfunn har vi for eksempel informasjon om 38 Hoteller i ferieregionen Tibet. Selvsagt kan du også når som helst utvide reiseplanleggingen din på Zoover til hele reiselandet Kina eller til og med hele verden. Ifølge reiserapportene, som du finner på Zoover, er spesielt følgende reisemål i regionen Tibet velegnet til en innholdsrik familieferie: Lhasa' Shigatse og Gyantse (Gantse).