Are you looking for a well-reviewed severdighet for your holiday in Malta? Below you can find all severdigheter in Malta.

Most visitors found the best deal for Malta with:

67 Severdigheter Malta

Vil du foreta deg noe i Malta? Her finner du en oversikt over alle severdigheter i Malta.
Malta Scorer en 7,5 fra 10, på grunnlag av 880 vurderinger
Hvis du ønsker å dra på en dagstur i Malta, finner du en liste over interessante steder her. I tillegg til severdigheter finner du på Zoover for eksempel 114 Leiligheter' 1 Camping' 190 Hoteller' 20 Feriehus' 23 Aparthoteller' 11 Bed and Breakfasts' 1 Vandrerhjem' 2 Pensions og 17 Villaer i Malta. Selvsagt kan du også søke råd fra 529 Feriebilder fra Malta. Også våre 13 Videoer forteller historier om reisemålet Malta. Ifølge medlemmene på vårt nettsamfunn egner imidlertid også reisemålet St. Julians' Sliema (ved St. Julian's Bay)' Qawra (ved St. Paul's Bay) og Mellieha utmerket både til en pakketur Malta og en kort ferietur Malta. Spesielle høydepunkter i en St John's Co-Cathedral' Medina Cathedral og Mosta Rutonda-ferie er også severdighetene og utfluktsmålene St John's Co-Cathedral' Medina Cathedral og Mosta Rutonda. Gleden ved ferien starter på Zoover!