Ankomstdato
Avgangsdato
Fra € 85
Den beste prisen funnet i de siste 48 timene.
Vi søker gjennom de beste reisenettstedene og finner den beste prisen!
San Simon Resort***
76 vurderinger
Vurderinger Hotell San Simon Resort***
Morova Ulica 6A, SLO-6310, Izola

Vil du unngå skuffelser på ferien din i Hotell San Simon Resort***? Så se på vurderingene av Hotell San Simon Resort*** i Izola skrevet av andre reisende her.
Hotell San Simon Resort Scorer en 7,8 fra 10, på grunnlag av 76 vurderinger
Er du nysgjerrig på hva du kan forvente deg i ferien din i Hotell San Simon Resort***? Se på vurderingene av Hotell San Simon Resort*** i Izola som er lagt inn av besøkende. I tillegg kan du finne 38 Feriebilder av Hotell San Simon Resort*** på Zoover. Holder du på å orientere deg? Sammenlign ferieopphold i Slovenia. Se på alle overnattingsmulighetene i Slovenia. Sammenlign Hotell San Simon Resort*** med andre ferieopphold i Izola.
Vennligst vent...
Dessverre finnes det ikke noen vurderinger på norsk for San Simon Resort*** / Izola. Du kan selv legge til en vurdering.

Besøkte du dette overnattingsstedet?

Bokstavstørrelse: A A A

7,5
8,4
8,1
6,7
Vis score og vurderinger fra:
Familie med små barn, juli 2015
"Prima resort"oversette
Harmsel
4,0

15.08.2015 Mooi Hotel. Let wel op dit hotel bestaat uit 5 gebouwen waarvan 3 gebouwen 3 sterren hebben en 2 gebouwen 4 sterren. Wij hebben in het 4 sterren gebouw Mirta gezeten wat keurig netjes was. Het eten is goed tot uitstekend. Veel variatie en werd goed warm aangeboden. Het strand gedeelte is ook mooi alleen is het jammer dat alleen all-inclusive gasten kosteloos gebruik kunnen maken van de glijbanen en de ligstoelen. Prijzen van de ligbedden en het glijden zijn best wel hoog (15 euro voor 2 ligbedden en 1 euro per keer glijden). Naar onze mening had dat voor gasten met halfpension ook wel een aantal dagen gedurende hun verblijf kunnen worden aangeboden. Tevens komen er veel dagjes mensen naar het strandgedeelte van het San Simon Resort waardoor het soms best wel druk kan zijn.

Familie med små barn, juli 2015
"Zeer goede prijs/kwaliteit"oversette
valerie
10,0

14.08.2015 Verblijf in gebouw Mirta**** , all-incl. De all-incl. valt niet te vergelijken met Turkse hotels maar is normaal voor deze lage prijs! De zaken die wij niet all-incl. konden verkrijgen , betaalden we gewoon. Voor mensen die zaniken over dat het allemaal duur is , het is nog niet eens zo duur als de drankjes hier in België in een niet-toeristisch gebied. Izola is een gezellig havenstadje met zalige terrasjes , met super lekkere, vers geshakete cocktails voor prijzen van amper 5€/stuk. Er is heel veel in de nabijheid om te bezoeken. Het eten in het restaurant van het hotel vonden wij lekker maar we misten voldoende afwisseling (zoals steeds met buffetformules) ,dus af en toe ergens buiten hotel gaan eten, wat heel goedkoop kon. Wie graag de Sloveense kust wil verkennen , zit hier goed gelogeerd , neem wel de ****-accommodatie , want de ***-sterren liet wat te wensen over , te horen naar andere gasten.Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.Aanrader!

Familie med eldre barn, aug. 2014
"Geslaagde vakantie"oversette
ivo
9,0

25.08.2014 Wij lagen in hotel mirta, met 4 personen (2 volwassenen en 2 tieners) op 1 kamer, deze was ruim met mooie ruime badkamer en balkon. De ligging van het hotel was fantastisch mooi met prachtig uitzicht en eveneens aan het strand was het genieten van het mooie uitzicht. Opvallend was de gemoedelijke sfeer die er heerst, trouwens in elk sloveens dorpje dat wij bezochten was dat zo. Het eten was voortreffelijk, zeer gevarieerd en keuze te over. Wij hadden All-in, dit moet je wel als een light beschouwen, frisdranken, koffies, wijn en bier bij de maaltijden en aan de zee aan 1 bar tot 18u30 en in het hoofdgebouw tot 22u. De andere bars was betalend en als je iets anders wou was het prijzig. In de buurt van het hoofdgebouw zijn er een paar cafeetjes waar je gezellig wat kan zitten. ligzetels zijn bij de all-in inbegrepen anders 5euro betalen, parasols moet iedereen 5 euro betalen. Aan het strand is voldoende plaats zowel in de zon als onder de bomen.

De beste prisene og siste minutt reiser for Hotell San Simon Resort***...

Med partner, juni 2014
"Prima kwaliteit prijs verhouding"oversette
wim_64
6,0

24.06.2014 Leuk hotel ongeveer een kwartier lopen van het centrum.
Schone kamers en vriendelijk personeel.
Wij vonden als enig minpunt het eten, er zat erg weinig smaak aan maar was wel goed warm en gevarieerd.
Het plaatsje Izola stelt niet veel voor (weinig te beleven) maar ligt wel mooi centraal voor leuke uitstapjes.

Familie med små barn, aug. 2013
"Aangenaam verrast!"oversette
Kristinraf
8,0

31.08.2013 Ieder jaar lees ik de reacties op deze website. Vooral de negatieve reacties schrikken mij af en daar let ik dan speciaal op tijdens het verblijf. We zijn half augustus vertrokken met twee kinderen (11 en 8). We hadden beslist om in 2 dagen te reizen en dit raad ik iedereen aan. Onze eerste stop was Salzburg. We vertrokken op vrijdag en konden de eerste dag zeer vlot rijden. Zaterdag vertrokken we op tijd in Salzburg. We hebben veel files gehad. Zeer lang moeten wachten aan de grensovergang Oostenrijk - Slovenië. Dit komt vooral door de drukte en 1 rijvak in deze tunnel. Slovenië heeft goede autowegen. We verbleven in mirta. We waren zeer tevreden over de kamer. Het is echt zijn vier sterren waard. Enkel de vakantiegangers van mirta kunnen binnen met hun kamerkaart. Het restaurant lag kort bij mirta. Het eten is goed. Er is veel variatie. Elke dag is er ook een vorm van pasta. Wij hadden all in en konden zelf onze plaatsen kiezen. Prijs is correct voor all in. Vriendelijk personeel.

Familie med små barn, juli 2013
"Leuke vakantieplek"oversette
Sven
8,0

15.03.2014 Wij zijn in 2012 1 week en in 2013 2 weken in San Simon op vakantie geweest. We verbleven in het 4 sterren complex Mirta en hadden een kamer met zeezicht. De kamers zijn uiterst verzorgd en voorzien van een goed werkende airco en dit is echt wel nodig. De badkamer is ruim en proper. Het Hotel personeel mag inderdaad wel een cursus vriendelijk zijn aan hotelgasten gaan volgen. Het eten is gevarieerd en keuze voor elk wat wils. Er is ook een apart buffet voor de kids. De Sloveense keuken is vooral gebaseerd op vlees maar ook Vis en veggies komen aan bod. De ALL inn is mijn inziens toch een aanrader. Bar aan het water, bar aan de lobby voor s'avonds. In het weekend is het er wel lekker druk omdat de slovenen ook komen plonsen. De glijbanen zijn gratis voor de all inn en de ligstoelen ook. Een strandparaplu best meenemen of ergens gaan kopen want dit heb je echt wel nodig bij heel warm weer. Kortom een leuke vakantie in levendig gebied maar s'avond keert de rust steeds terug.

Familie med eldre barn, juli 2013
"Zalige vakantie"oversette
leten
9,0

14.07.2013 Fijne vakantie gehad met heel veel Belgen.
We zaten in Mirta met zeezicht : schitterende kamer ! Eten was lekker en gevarieerd. All in is echt wel aan te raden door de vele voordelen die je hebt.
Izola is mooi om eens naar toe te wandelen, maar Piran (2 km) is veel mooier.

Familie med små barn, juli 2013
"Prima hotel"oversette
Annemarie Zandee
7,0

18.07.2013 Prima hotel. Wij zaten in gebouw Mirta, 4 sterren. Mooie ruime en schone kamers met balkon en airco. Aan de voorkant heb je een mooi uitzicht op de zee. Het strand (kiezel) is vlakbij evenals grote ligweides. In het weekend is het super druk met dagjesmensen, dan lig je hutje mutje.
In het midden van de week moesten we na het zwemmen in de zee ineens gaan betalen voor het douchen........€ 0.50 per keer. Na navraag bleek dat er teveel dagjesmensen zijn en er te veel gedoucht wordt. Omdat wij dat nergens op vonden slaan, mochten we gaan douchen bij de toiletten. Je moet dan eerst op zoek naar iemand die de deur open kan maken. De bedden aan het water zijn gratis voor all inclusive gasten, een parasol kost € 5,= per keer. Het eten is prima, heel gevarieerd en warm.

Familie med små barn, aug. 2012
"Uitstekend 3sterren hotel"oversette
Viviane L
9,0

19.08.2012 Fijne vakantie doorgebracht in Hotel San Simon van 11/8/2012 tem 18/8/2012.
De kamers zijn zeer proper, vriendelijk personeel, goed eten. Goede uitvalbasis om andere streken te ontdekken, met de auto nog geen kwartiertje van Italië,Kroatië...
De All in was zeker geen 4sterren waard omdat de drank maar op 2 plaatsen te verkrijgen was. 's Avonds enkel in het hoofdhotel aan de ingang en niet meer aan het strand waar de animatie plaatsvond. Geen ijsjes overdag. 's Middags ook geen eten voor all in in het grill restaurant aan de beach. Glijbaan was wel inbegrepen. Voor herhaling vatbaar als je met het idee vertrekt dat je een 3sterren hotel geboekt hebt en geen 4sterren.

Familie med små barn, juli 2012
"Laat je niet verleiden door de prijs !"oversette
Philippe
5,0
1,0
5,0

03.08.2012 Na het lezen van de reacties vertrokken we met gemengde gevoelens richting Slovenië. We logeerden in de Mirta met de All-In formule. Vooreerst moet gezegd dat de 4 sterren kamers dit ook zijn. Helaas hield het 4 sterren gedeelte hier op. Het zogenaamde privé strand was toegankelijk voor iedereen die een paar euro betaalde, dus massa’s volk. De all-inn was zeer povertjes. Geen snacks of ijsjes en geen light dranken te verkrijgen. De grootste ramp is het restaurant. Je waant je in één of andere groezelige tent tijdens de “oktober festen” in Duitsland. Pasta’s drijvend in de olijfolie, vettig vlees dat ligt in een saus waarvan de herkomst niet te achterhalen is, enz. De 3-sterren gasten zitten samen met de 4-sterren gasten.Als 4-sterren gast verwacht je niet dat je aan het avondeten samen zit met mensen die hun strandkledij nog dragen. De animatie voor de kinderen viel nog mee, ’s avonds huilen met de pet op. Laat je niet verleiden door de prijs want je krijgt geen 4 sterren, amper 3 !!!

1 2 3 4 5 6 7 8 neste

Er du eieren?

Zoover tilbyr forskjellige muligheter og valg til eiere av overnattingssteder.Klikk her for mer informasjon