Vurderinger Feriepark Dafto

Dafto
9 vurderinger
Vurderinger Feriepark Dafto
Dafter 2511, 45297, Stromstad

Vil du unngå skuffelser på ferien din i Feriepark Dafto? Så se på vurderingene av Feriepark Dafto i Stromstad skrevet av andre reisende her.
Feriepark Dafto Scorer en 8,5 fra 10, på grunnlag av 9 vurderinger
Er du nysgjerrig på hva du kan forvente deg i ferien din i Feriepark Dafto? Se på vurderingene av Feriepark Dafto i Stromstad som er lagt inn av besøkende. I tillegg kan du finne 5 Feriebilder av Feriepark Dafto på Zoover. Du kan se på 1 Video av Feriepark Dafto. Holder du på å orientere deg? Sammenlign ferieopphold i Sverige. Se på alle overnattingsmulighetene i Västra Götalands. Sammenlign Feriepark Dafto med andre ferieopphold i Stromstad.
Vennligst vent...
Dessverre finnes det ikke noen vurderinger på norsk for Dafto / Stromstad. Du kan selv legge til en vurdering.

Besøkte du dette overnattingsstedet?

Bokstavstørrelse: A A A

9,1
7,7
8,6
7,4
Vis score og vurderinger fra:
Vurderinger på språk:
Familie med små barn, juli 2011
"Leuk familie park"oversette
Familie
6,0

10.08.2011 Leuk familie park. We zaten in een huisje (Solhojden) en dat was erg mooi. Leuke activiteiten van het park (bijv schattenjacht, knutselen). Piraten thema park naast camping is niet zo heel bijzonder (kinderen vonden spelen in het water het leukst). Stromstad is leuk stadje en genoeg te doen in de omgeving (bijv. naar eiland Koster, Noorwegen of grottenschilderingen). Aan te raden zweeds woordeboekje mee te nemen omdat alles in het zweeds beschreven is.

Gruppereise, juli 2011
"Een park waar ik snel weer naar terug wil!"oversette
Sonny
7,0

24.08.2011 Mooi Park goed onderhouden, Wel activiteiten maar als je geen zweeds spreekt lukt het niet echt, het restaurantje die ze daar hebben moet je soms heel lang op je eten wachten, verder goeie service (je kon (motor)bootje huren heb ik gedaan: bootje deed het niet, werknemers hebben ervoor gezorgd dat het bootje het wel weer deed, dat duurde ongeveer 1uur 30min, hierna konden we varen en aan het eind de helft van ons geld terug gekregen omdat we zolang moesten wachten. Elke werknemer is vriendelijk!!! Strömstad dichtbij.

Familie med små barn, aug. 2010
"Prachtige camping"oversette
richardmariet
9,0

04.08.2011 Wij zaten wat laat in het seizoen, dat was te merken. We vielen op met onze tent, veelal grote campers en caravans. Kampeerplekken ruim, sanitair schoon en erg mooi. Zelfs (gratis) kookgelegenheden met fornuizen en magnetron, en een snelle (gratis) vaatwasser! Speelplekken mooi, de dinershows zijn een aanrader, evenals de (Zweedse) musicals. Camping bestaat uit twee gedeeltes, wij stonden aan de kant van de entree, en winkel. De huisjes zagen er ook erg gezellig uit, een prachtige omgeving om ook eens een dagje Oslo te doen bijvoorbeeld. Ook Stomstad zelf is een leuke stad.

Familie med små barn, aug. 2009
"Voor herhaling vatbaar, super camping"oversette
Christel
8,0

23.07.2010 Zeer mooie camping. Schoon huisje in piraten stijl. Kindvriendelijk.
Echte aanrader. Lekker kunnen eten in het restaurant tegen een betaalbare prijs.
Mooi zwembad.

Gruppereise, aug. 2009
"Zeer mooie camping"oversette
an
8,0

15.06.2010 Afgelopen zomer 5 dagen op deze camping gestaan en het was een hele mooi tijd. De ligging is zeer goed, je kunt heel makkelijk een dagje naar Oslo of Goteborg. Ook de boot naar Noorwegen is vlakbij,
De camping is heel netjes, het sanitair heel schoon. Mooi zwembad en je kunt er lekker eten.
Enige minpuntje vond ik het strand, die was heel erg klein en het water was er niet echt schoon. Verder alleen maar positief over deze camping! Een echte aanrader!!

Familie med eldre barn, aug. 2009
"Luxe camping in een mooie omgeving"oversette
N. Janssen
7,0

22.08.2009 Dafto is een mooie luxe camping met prima sanitair. Ook het zwembad en het strandje vielen in de smaak. Leuke dingen te doen in de omgeving bv Fjalbekka, een wandeling door een kloof.

Familie, aug. 2008
"Solo con i bambini"oversette
Ilaria
2,0
3,0
1,0
4,0
8,0

29.08.2008 Adatto solo per i bambini, per gli adulti che vogliono girare la zona no!
Alla reception non sanno dare neanche le più banali informazioni sulla zona, è un camping 5 stelle e sanno parlare solo uno stentato inglese, senza neanche conoscere i nomi delle attrezzature del campeggio!!!
Tutto ciò che è stato confermato via e-mail come incluso nell'affitto (lavatrice e internet) si è rivelato extra o malfunzionante: il tutto senza neanche una soluzione alternativa: sorry era più che sufficiente
e noi abbiamo lavato tutto a mano!!!
Internet wifi è gratis ma funziona solo per pochi minuti al giorno (ci sono troppi clienti, dicono!)
I letti, confermati, come due doppi poi erano 1 doppio e 3 singoli (con il risultato che lenzuola portate non erano giuste...) e se poi fossimo state due coppie (costrette a dormire 1 + 1/2 in una stanza e 1/2 nel divano in cucina???
L'unica cosa buona è stata la possibilità di ricevere telefonate (di lavoro) alla reception, un po' poco per un 5 stelle!!!

Familie
Jos Rengers
10,0

05.01.2008 mooie camping aan 2 zijden van rustige weg, direct aan mooie kust met schoon water. er is een zwembad (gratis) aanwezig, maar deze is door onze zoon (10) niet bezocht, hij lag liever in de baai. veel moois te zien in de omgeving. aan te raden zijn Smogen (Monaco van Scandinavie) , Norby Koppcenter en Svinesund de oude brug/grensovergang naar Noorwegen. wij zijn heen en terug met de TT line gegaan, de afstand boot camping is dan Ca 360 KM

Familie med små barn, juli 2006
"Mooie camping"oversette
olivier
7,0

06.02.2011 Wij hebben hier 10 dagen gecampeerd in juli 2006, en desondanks het barslechte weer toch een leuke vakantie gehad. Zeer mooi gelegen bij de zee, een leuk strandje (krabben vangen voor de kids, bootje varen,...), een zeer leuk opgezette speeltuin en kindersanitair, leuk zwembad. Het was allemaal zeer proper en goed onderhouden. Ook veel te doen in de omgeving (naar Noorwegen met de veerboot, rendierenfarm bezoeken, boswandelingen en bessen verzamelen,...) Enige minpuntje voor ons: de camping is in 2 delen opgesplitst: een zeeer druk deel ( waar wij de eerste 2 dagen zaten) en een kalm gedeelte aan het strandje(zonder probleem kunnen veranderen). In de zomer is het dus wel degelijk zeer laat en nooit echt donker, dus zeker met kleine kinderen rekening mee houden! Zeer leuke contacten gehad met noren, zweden zelf wat stug. Indien goed weer verzekerd zouden wij zeker teruggaan (is toch eens iets helemaal anders)!

Er du eieren?

Zoover tilbyr forskjellige muligheter og valg til eiere av overnattingssteder.Klikk her for mer informasjon