Most visitors found the best deal for Zanzibar with:

Bildeutvalg

Pictures of Zanzibar

• Zanzibar - Guy

Videos of Zanzibar

Vil du vite hvordan ferien din i Zanzibar kommer til å se ut? Så skal du se på bildene av Zanzibar på denne siden. Har du feriebilder av Zanzibar selv også? Så kan du legge dem til ved hjelp av lenken ved siden av. Flere bilder av Zanzibar finner du på Zoovers sider med informasjon om region, reisemål og overnattingssteder. Takket være medlemmene av vårt nettsamfunn har vi for eksempel informasjon om 1 Leilighet' 102 Hoteller' 1 Feriehus' 1 Aparthotell' 2 Bed and Breakfasts' 6 Bungalower' 1 Vandrerhjem' 6 Lodge og 2 Villaer i ferieregionen Zanzibar. Mye moro, ikke bare med camping, formidler også våre 2 Videoer Zanzibar. Selvsagt kan du også når som helst utvide reiseplanleggingen din på Zoover til hele reiselandet Tanzania og Zanzibar eller til og med hele verden. Ifølge reiserapportene, som du finner på Zoover, er spesielt følgende reisemål i regionen Zanzibar velegnet til en innholdsrik familieferie: Kiwengwa' Stone Town' Jambiani og Nungwi. Stone Town' Prison Island og Nationaal Park Jozani har passende utfluktsmål for hele familien.